Πέμπτη 9 Μαΐου 2013

ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΑΜΦΙΣΣΑΣ: Σωρεία ερωτηματικών για το περιστατικό, κυρίως μετά και την απάντηση της Διοικήτριας κ. Δήμητρα Καραγεώργου.




Η καταγγελία ενός πατέρα που φαίνεται να έζησε πραγματικό Γολγοθά στο νοσοκομείο της Άμφισσας
Έχει χυθεί πολύ μελάνι για τη διάσωση και ενδυνάμωση του νοσοκομείου της Άμφισσας που πολλάκις κινδύνεψε να υποβαθμιστεί σε διευρυμένο κέντρο υγείας.
Ωστόσο, κατά καιρούς συμβαίνουν περιστατικά που ακόμη και οι μεγαλύτεροι υποστηρικτές του νοσοκομείου προβληματίζονται, όχι μόνο για τη λειτουργία του που είναι εμφανώς αμφισβητούμενη, αλλά και για τη χρησιμότητά του.

Η καταγγελία
Λάβαμε από τον κ. Μαρίνο Λύτρα την ακόλουθη καταγγελία που αποτυπώνει ένα απίστευτο περιστατικό. Η καταγγελία αναφέρει τα’ ακόλουθα:
Την Μεγάλη Πέμπτη ξεκίνησε ο Γολγοθάς μας.... είπαμε να κάνουμε Πάσχα στο χωριό Σερνικακι 5 χιλιόμετρα από την Άμφισσα του νομού Φωκίδος, όμως ο μικρός μου 2,5 ετών μόλις φτάσαμε στο χωριό έκανε πυρετό 39 και εμετούς ανησυχήσαμε και τρέξαμε αμέσως στο γενικό νοσοκομείο Άμφισσας εκεί μόλις φτάσαμε η νοσηλεύτρια στην υποδοχή στα επείγοντα μας είπε πως θα έπρεπε να έρθουμε 5 λεπτά νωρίτερα....!!!! γιατί τώρα ο μοναδικός παιδίατρος σχόλασε!!!! εμείς ανήσυχοι ζητήσαμε να δει το παιδί ένας γιατρός τουλάχιστον παθολόγος μην είναι κάτι πολύ σοβαρό τότε μας είπαν πως έχουν ενημερώσει παθολόγο και άρχετε να μας δει..... στα επείγοντα ξανά τονίζω μετά από 45 λεπτά και άλλες εκλύσεις μας ήρθε ο παθολόγος και με ''ύφος'' μας είπε ''περιμένετε τώρα δηλαδή να σας εξετάσω?'' του είπαμε όχι απλά δεν έχουμε τι να κάνουμε μεγαλοβδομαδιάτικα και καθόμαστε στο νοσοκομείο, μας είπε πως δεν μπορεί να μας εξετάσει μετά από 45 λεπτά αναμονής και ενώ μας είχαν πει ότι είχε ενημερωθεί επανειλημμένως. Του ζήτησα παραπεμπτικό να μας στείλει κάπου αλλού και μου είπε πως δεν χρειάζεται. Του απάντησα πως εγώ το χρειάζομαι, και στο παραπεμπτικό με έστελνε σε εξωτερικό παιδίατρο ή στο νοσοκομείο Λαμίας ή Λιβαδειάς που απέχουν τουλάχιστον 90 λεπτά από την Άμφισσα!!! Ή στο κέντρο υγείας Ιτέας!! Από γενικό νοσοκομείο σε κέντρο υγείας?? τέλος πάντων... το θέμα ήταν να δω τι γινόταν με το παιδί μου.... παίρνω τον μικρό και πάω κέντρο υγείας Ιτέας... εκεί ο εκπαιδευόμενος ιατρός αλλά και ο γενικός ιατρός που υπήρχε μας δεχτήκαν με κατανόηση πλην όμως μας δήλωσαν πως δεν είναι αρμόδιοι... εξέτασαν τον μικρό και προσπάθησαν να έχουν μια εικόνα αλλά χολιαζόντουσαν και εξέταση αίματος από τα εργαστήρια του νοσοκομείου Άμφισσας του όποιου δεν μας δεχτήκαν! μας έδωσαν τηλέφωνο ενός ιδ. εργαστηριού όπου και πήρα τηλέφωνο αλλά μόλις έκλεινε και δεν μας δέχτηκε! Τότε από το κέντρο υγείας μας είπαν πως δεν μπορούν να πάρουν πάνω τους τέτοια ευθύνη λόγο του ότι ο ένας ήταν ειδικευόμενος και ο άλλος γενικός ιατρός και μας είπαν να γυρίσουμε πάλι πίσω στην Αθήνα!!! στο παίδων!!!! όλο αυτό γιατί δεν υπήρχε ένας παιδίατρος να μας πει εάν είναι μια απλή ίωση ή κάτι ποιο σοβαρό! Τελικά έριξα τα μούτρα μου στους δικούς μου για να μου δώσουν χρήματα μιας και δυστυχώς δεν μου περισσεύουν από τις κρατήσεις που μου κάνει ο κ. Σαμαράς και οι υποστηρικτές και συνεργάτες του και τους έβαλα να μου βρουν εξωτερικό παιδίατρο... πληρώνοντας η μάνα μου για το εγγόνι της που είναι συνταξιούχος του ΟΓΑ των 300 ευρώ!!! Αναρωτιέμαι... τις κρατήσεις που μου κάνουν για την υγεία μου γιατί μου τις κάνουν??? Εγώ δεν πληρώνω για να έχω γιατρό όποτε τον χρειαστώ και όπου τον χρειαστώ? Και ειδικά για ένα παιδάκι 2,5 χρονών??? εάν δεν μπορεί η κυβέρνηση της Γερμανίας τότε να σταματήσουν τουλάχιστον να μου κάνουν κρατήσεις και όταν είναι θα πληρώνω μόνος μου! Πάντα πλήρωνα κρατήσεις και πληρώνω... που πάνε τα λεφτά μου? Μήπως σε κάποιους που έχουν μπει ήδη φυλακή και σε κάποιους άλλους που δεν θα μπουν ποτέ???
ΥΓ. την μεγάλη Παρασκευή αρρώστησα και εγώ με 39,9.... δεν μου πέρασε καν από το μυαλό να πάω στα νοσοκομεία- ερείπια που έχει καταντήσει ο Σαμαράς!. ποιος θα λογοδοτήσει εάν πεθάνει κάποιος μεγάλος ή μικρός στην επαρχία?????????
ΜΑΡΙΝΟΣ ΛΥΤΡΑΣ
----------------------------------------------------
Η απάντηση της διοίκησης
ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΑΜΦΙΣΣΑΣ
Προς ενημέρωση του αναγνωστικού κοινού και σχετικά με καταγγελία ιδιώτη, αναφέρουμε ότι δεν υπήρξε χρονική καθυστέρηση από τον εφημερεύοντα Παθολόγο του Νοσοκομείου για εκτίμηση παιδιατρικού περιστατικού, δεδομένου ότι ταυτόχρονα υπήρχαν στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών τέσσερις (4) ασθενείς που έχρηζαν άμεσης ιατρικής φροντίδας.
Το δε παιδιατρικό περιστατικό σύμφωνα με την εκτίμηση του Παθολόγου, εμφάνιζε καλή κλινική εικόνα και δεν χαρακτηρίστηκε ως επείγον. Ο Ιατρός με παραπεμπτικό του και λόγω της μικρής ηλικίας του παιδιού, αλλά και του ότι δεν εφημέρευε παιδίατρος, συνέστησε στους γονείς ή την επίσκεψη δε Ιδιώτη παιδίατρο ή την επίσκεψη στο Κέντρο Υγείας Ιτέας που εφημέρευε Ιατρός Γενικής Ιατρικής η τη μεταφορά του σε εφημερεύοντα παιδίατρο στα όμορα Νοσοκομεία Λαμίας η Λειβαδιάς.
ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
----------------------------------------------------
Τα ερωτήματα
Από την καταγγελία αυτή προκύπτει σωρεία ερωτηματικών για την αντιμετώπιση του περιστατικού που αφορούσε ένα αγγελούδι 2,5 ετών, αλλά και εν γένει τη λειτουργία του νοσοκομείου. Πως είναι δυνατόν η διοίκηση να αφήνει χωρίς παιδίατρο το νοσοκομείο τις μέρες που γνωρίζουν όλοι ότι τριπλασιάζεται ο πληθυσμός της Φωκίδας. Δεν είναι και τρομερά μεγάλο το διάστημα, πέντε μέρες διαρκούν οι εορτασμοί του Πάσχα. Επίσης, γιατί ο παθολόγος πρότεινε να πάνε το παιδία σε άλλο παθολόγο στο Κέντρο υγείας Ιτέας; Αυτό που θα έκανε ο άλλος γιατρός στην Ιτέα, γιατί δεν μπόρεσε ή δεν θέλησε να το κάνει ο ίδιος που θα μπορούσαν να γίνουν και οι εξετάσεις αίματος; Και εν πάση περιπτώσει, αν το νοσοκομείο δεν μπορεί να εξυπηρετήσει ούτε καν επείγοντα περιστατικά, ποιο είναι ο λόγος ύπαρξης τού και ποια η χρησιμότητά του για το νομό;
Τα πράγματα είναι πολύ απλά, σε μια γενικότερη λαίλαπα που δημιουργεί η οικονομική αστάθεια, όποιος δεν δικαιολογεί το μισθό του δεν είναι χρήσιμος για το ελληνικό δημόσιο και δεν πρέπει να συνεχίσει να πληρώνεται από τους Έλληνες φορολογούμενους.
ΠΗΓΗ: Εφημερίδα Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΦΩΚΙΔΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας ευχαριστούμε για τα σχόλια σας. Θα παραμένουν αναρτημένα, εφ' όσον είναι κόσμια.