Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2013

Το πρωϊ αστυνομικός, το απόγευμα κόουτς!




\

Το gazzetta.gr μίλησε με έναν διαφορετικό... προπονητή από τα συνηθισμένα. Πρόκειται για τον Νίκο Γεωργακόπουλου που είναι αστυνομικός στο Νομό Βοιωτίας και το απόγευμα προπονεί ποδοσφαιρικές ομάδες!
Του αρέσουν οι ποδοσφαιρικοί πάγκοι, παρότι ο ελεύθερος χρόνος του είναι περιορισμένος καθώς είναι αστυνομικός διοικητής στο Νομό Βοιωτίας.
Αθλητές, συνάδελφοι, ακόμα και απλοί φίλαθλοι έχουν πάντα ένα καλό λόγο για τον "coach", όπως και τον αποκαλούν εδώ και επτά χρόνια που βρίσκεται στους πάγκους. Ο Νίκος Γεωργακόπουλος, βρισκόταν στο τιμόνι του Α.Σ.Α.Π τα τελευταία τρία χρόνια με πολλούς να τον χαρακτηρίζουν προπονητή των επιτυχιών καθώς πήρε τον σύλλογο της Αράχοβας που κινδύνευε να πέσει στο Β΄ τοπικό και τον οδήγησε στην Δ' εθνική για πρώτη φορά στην ιστορία του.
«Μπορεί να μην βρίσκω χρόνο για να δω την οικογένεια μου, αλλά ο πάγκος είσαι το σαράκι μου και δεν μπορώ να τον αποχωριστώ» θα μας δηλώσει, δείχνοντας πόσο πολύ αγαπάει την προπονητική.
Μετά και την εντός έδρας ήττα της ομάδος από τον Πανναυπλιακό, σε δηλώσεις του παραδέχτηκε πως η ομάδα αν και ξεκίνησε καλά στην πορεία έμεινε από δυνάμεις λόγο έλλειψης προπονήσεων, κάτι στο οποίο δεν ευθύνεται ο ίδιος ούτε οι ποδοσφαιριστές, φωτογραφίζοντας ουσιαστικά άλλους παράγοντες. Παραδέχτηκε τα λάθη από πλευράς του όμως τόνισε πως «θα συνεχίσουμε μαζί μέχρι το τέλος όπου και θα κάνουμε ταμείο». 

Την επόμενη μέρα όμως το διοικητικό συμβούλιο του συλλόγου εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία αποδεχόταν την παραίτηση του, κάτι που όπως παραδέχτηκε ο ίδιος το έμαθε μέσα από τα social media. «Όσα έχουν ειπωθεί περί παραίτησης μου από την ομάδα, είχαν σαν αποτέλεσμα να γίνω αποδέκτης αρνητικών σχολιασμών από πολλά άτομα στον χώρο του ποδοσφαίρου και μη. Για την αποκατάσταση της αλήθειας, σας γνωστοποιώ πως όσα χρόνια βρίσκομαι στους ποδοσφαιρικούς πάγκους εκτός του ότι αναλάμβανα πάντα δύσκολες αποστολές, δεν έχω παραιτηθεί ποτέ και δεν έχω εγκαταλείψει ομάδα»

Σαν κεραυνός εν αιθρία έπεσε στο ποδοσφαιρικό τμήμα η ανακοίνωση της παραίτησης του κ. Γεωργακόπουλου, με πολλούς να απορούν έπειτα και από τις δηλώσεις του μετά το τέλος του αγώνα. Όταν του ζητήσαμε να μας αποκαλύψει πως όλοι οι ποδοσφαιριστές του συλλόγου του έδειξαν την αγάπη τους, παρότι πολλοί από αυτούς ίσως να αδικήθηκαν από τον ίδιο στη διάρκεια της χρονιάς , είπε: «Μπορεί στην διάρκεια της χρονιάς να αδίκησα μερικά παιδιά, αλλά σίγουρα δεν το έκανα σκόπιμα. Ζητώ συγνώμη στους ποδοσφαιριστές μου και τους έχω εμπιστοσύνη πως στο τέλος θα τα καταφέρουν γιατί είναι μία οικογένεια»

Εμφανώς επηρεασμένος από την τροπή που πήρε η υπόθεση στην τελευταία μας ερώτηση αν θα συνεχίσει να βρίσκεται στους πάγκους από και στο εξής, ήταν λακωνικός. «Σίγουρα δεν είμαι σε θέση αυτή την στιγμή να γνωρίζω αν θα συνεχίσω. Είμαι αρκετά στεναχωρημένος από όλο αυτό και με βάση το ότι δεν έχω αρκετό χρόνο για να αφιερώσω στην οικογένεια μου βρίσκομαι σε ένα δίλημμα. Αυτό που μπορώ τώρα είναι πως χρόνος θα δείξει»…



Η συνέντευξη έγινε στον Παναγιώτη Τσιάρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας ευχαριστούμε για τα σχόλια σας. Θα παραμένουν αναρτημένα, εφ' όσον είναι κόσμια.