Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2012

Συκοφαντική δυσφήμιση εις βάρος αντιδημάρχου και υπαλλήλων Δήμου Βοιωτίας

Πριν λίγη ώρα έφτασε στο mail ,έγγραφο το οποίο "μοιράστηκε" σε κατοίκους έδρας Δήμου της Βοιωτίας, με το οποίο γίνεται επίθεση κατά ενός αντιδημάρχου και 2 υπαλλήλων του ιδίου Δήμου.
Με βάση το εν λόγω έγγραφο, έχει γίνει "απολλοτρίωση"  600.000 ευρώ.


Το συγκεκριμένο έγγραφο σε καμία περίπτωση δεν θα αναρτηθεί (τίθεται θέμα ποινικής δίωξης),αλλά θα σταλεί στα αναφερόμενα  πρόσωπα εφ' όσον τους ζητηθεί

4 σχόλια:

  1. ΠΑΛΙ ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΔΙΣΤΟΜΟΥ-Α-Α ΑΦΗΝΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΛΕΣ ΤΙΠΟΤΑ.
    Η ΓΡΑΨΕ ΚΑΤΙ Η ΒΟΥΛΩΣΕ ΤΟ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν και θα επρεπε να αφαιρεσω το σχολιο, να σου αναφερω οτι ηδη η υποθεση απο εμενα προσωπικα εχει σταλει στην αστυνομια. αν θεωρηθει και η αστυνομια προβοκατορας, ε τι να σου πω ! εισαι για τα πανυγηρια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η αστυνομία θα έπρεπε να πιάσει εσένα που πετάς κατηγορίες χωρίς να τις στηρίζεις και αφήνεις να αιωρούνται υποψίες. Δηλαδή σε έσωσε το ότι έγραψες δήμος της Βοιωτίας και έβαλες την φωτογραφία του δήμου Διστόμου? Μου έστειλαν και μου είπαν και πράσινα άλογα. Την λάσπη τελικά εσύ την βγάζεις προς τα έξω. Ντροπή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εγω ειμαι επωνυμος φιλε μου αι δεν πεταω λασπη!.βεβαια οσο και αν προσπαθεις δεν θα βγαλω την "προκυρηξη" στο blog! εχει σταλει ,εκει που επρεπε να σταλει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστούμε για τα σχόλια σας. Θα παραμένουν αναρτημένα, εφ' όσον είναι κόσμια.