Τρίτη, 5 Νοεμβρίου 2013

«Δε σε ξεπέρασα ποτέ μου», η νέα επιτυχία του Αναστάση Κουλούρη

Έτοιμος να ξεπεράσει κάθε προηγούμενη επιτυχία είναι ο Αναστάσης Κουλούρης με ένα ολοκαίνουριο τραγούδι το οποίο έγραψε και ερμηνεύει: «Δεν σε ξεπέρασα ποτέ μου!»





Κυκλοφόρησε μόλις χθες 4 Νοεμβρίου σε digital single από την COBALT με την υπογραφή του παραγωγού των μεγάλων επιτυχιών Μίλτου Καρατζά.





«Δυο λόγια... ψάχνω πάλι να βρω... στης μοναξιάς μου μένω τώρα το κενό... ΔΕ ΣΕ ΞΕΠΕΡΑΣΑ ΠΟΤΕ ΜΟΥ!» … 





Την ομολογουμένως πολύ καλή ερμηνεία πλαισιώνει η άρτια ενορχήστρωση, υπό την καλλιτεχνική επιμέλεια του Γιώργου Ξύνδα, αλλά και τη συμμετοχή των Αδριανού Παπαμάρκου (ηλεκτρικές κιθάρες, βιολί) Χρήστου Μανωλόπουλου (τύμπανα) και Φίλωνα Κολιοφούτη (κλαρίνο).




Ακούστε το τραγούδι «Δεν σε ξεπέρασα ποτέ μου!»










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας ευχαριστούμε για τα σχόλια σας. Θα παραμένουν αναρτημένα, εφ' όσον είναι κόσμια.